Bacaan Popular

Isnin, 23 April 2012

5 Rahsia Perkahwinan Bahagia



Pertama : Penampilan diri
---------------------------------
Anda perlu sentiasa menjaga penampilan diri supaya nampak seksi di mata pasangan masing-masing. Bagi lelaki, anda perkemaskan diri anda sepenuhnya. Jangan serabaikan muka anda dengan jambang yang tidak kemas dan sebagainya. Kemaskan muka anda. Pakai baju yang seksi dan sasakan badan untuk sentiasa di perhatikan oleh isteri anda.

Bagi isteri pula, hiasi diri anda ketika bersama suami di dalam rumah. Antara perkara yang boleh anda lakukan adalah sentiasa mewangikan diri anda dengan wangian-wangian menggoda. Pakai pakaian yang boleh menarik perhatian suami anda. Tukar penampilan rambut supaya suami tidak jemu melihat gaya yang sama sahaja.


Kedua : Sentuhan sayang
-------------------------------
Sentiasa menyentuh pasangan anda dengan perasaan sayang. Ketika anda berdua berjalan di luar, pegang tangan pasangan anda. Jangan lepaskan kecuali perlu. Ketika ada peluang, peluk pasangan anda, cium dia, urut dia dan ucapkan kata--kata sayang.


Ketiga : Bermain cinta
--------------------------------
Apabila bercakap, gunakan perkataan yang menggoda seperti sayang dan sebagainya. Pandang mata pasangan anda tepat pada matanya. Sentiasa mendengar pasangan anda bercerita sehingga habis. Puji pasangan anda secara santai dan spontan.


Keempat : Mewujudkan suasana romantik di dalam rumah
------------------------------------------------------------
Pastikan rumah anda sentiasa berada dalam keadaan kemas, bersih dna teratur. Apabila rumah anda kemas, anda akan rasa lebih tenang. Jika anda lelaki, sentiasa tolong pasangan anda menguruskan rumah seperti membasuh baju, memasak dan mengemas rumah. Lakukannya bersama-sama dengan gembira dan santai.


Kelima : kehidupan seks yang sihat
-----------------------------------------
Sentiasa mengetahu kehendak seks pasangan masing-masing. Perbaiki diri jika di tegur oleh pasangan anda. Katakan anda tidak puas, nyatakan masalah anda tersebut pada pasangan anda. Selepas mengadakan hubungan seks, anda boleh mandi bersama-sama. Sentiasa mengubah posisi seks juga boleh memberi kepuasan yang berlainan setiap kali melakukan hubungan seks.

kredit: Tips alam perkahwinan


Salam Ukhuwah..~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan