Bacaan Popular

Isnin, 23 Mei 2011

Tabik Setan

Mungkin ada yang dah baca maklumat seperti ini…. Tapi tak salahkan untuk sekadar ingat-mengingati… kerana masih tok dapati ramai yang mmbuatnya… mungkin mereka masih lagi tidak mengetahuinya kisah disebalik simbul tabik setan… Jadi usaha harus diteruskan agar lebih ramai anak2 muda mengetahui apa yang mereka lakukan. Tok paham ramai antara mereka tak faham apa maksud disebalik simbul yang mereka gayakan dalam gambar2 di facebook yang kita jumpa.



Bertanduk tuhan, merupakan tanduk dewa sihir. Pan atau Cernunnos. Rukun di bawah jari dan diberikan oleh tangan kanan.



Tanda Tangan Bertanduk, pengakuan di antara mereka pada Ghaib. Ketika menunjuk kepada seseorang itu dimaksudkan untuk menempatkan kutukan. Nota ibu jari di atas jari dan diberikan oleh tangan kiri.



Penyihir Senarai atau Senarai Moon, Digunakan untuk memberi hormat bulan naik. Juga digunakan oleh peselancar dan pasukan bola sepak. Ini adalah tanda bahawa kemarahan harus gunakan untuk menunjukkan "Um Hook" tanduk, Bukan 2 di atas



Anton LaVey, pemimpin dan pengasas Gereja Syaitan.
Atas: Anton LaVey, pendiri Gereja Setan dan penulis The Satanic Bible, memaparkan "Horned Hand" (juga disebut "salut syaitan" dan Il Cornuto) dengan tangan kiri, di sampul belakang The Satanic Bible.


Sebuah Ritual Setan

Atas: (syaitan membuat "salut syaitan" untuk sebuah mezbah memaparkan Kambing Mendes atau Baphomet, mengakui kesetiaan mereka kepada Iblis, selama ritual setan.)



Di atas, dari Satanic Bible:, The 'Satanic Salute' rukun tangan atau The Cornuto Mano adalah isyarat kesetiaan antara ahli Setanisme untuk 'tuhan bertanduk' mereka, sebuah tanda pengiktirafan dan kesetiaan.

MELAYU ISLAM....JUGA SAMA...!!!



Kesiannn... tengok mereka-mereka ni semua...


ENTAH APA BENDA LAH PERJUANGAN ANAK-ANAK MELAYU-ISLAM ZAMAN SEKARANG NI....

Dulu-dulu berjuangan menentang penjajah.. kemudian berjuang mendapatkan kemerdekaan. Kemudian berjuang utk mengekalkan kemerdekaan. Kemudian berjuang membangunkan negara..

SEKARANG NI.. ENTAH APA BENDA YANG SEDANG DIPERJUANGKAN. ..??????


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Firman Allah SWT :

[7:179] Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk isi neraka Jahanam kebanyakan dari jin dan manusia, mereka mempunyai hati, tetapi tidak dipergunakannya untuk memahami (ayat-ayat Allah) dan mereka mempunyai mata (tetapi) tidak dipergunakannya untuk melihat (tanda-tanda kekuasaan Allah), dan mereka mempunyai telinga (tetapi) tidak dipergunakannya untuk mendengar (ayat-ayat Allah). Mereka itu sebagai binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi. Mereka itulah orang-orang yang lalai.


Hadis Rasulullah SAW:

Dari Abu Hurairah r.a., dari Rasulullah SAW., sabdanya: "Siapa yang tasbih tiga puluh tiga kali, tahmid tiga puluh tiga kali, takbir tiga puluh tiga kali, jadi jumlahnya sembilan puluh sembilan kali, kemudian dicukupkannya seratus dengan membaca: "La ilaha illallahu wahdahu la syarikalahu lahul mulku wa lahul hamdu wa huwa 'ala kulli syai-in qadir. Maka diampuni Allah segala kesalahannya, walaupun sebanyak buih di lautan." (Hadis riwayat Muslim)


Salam Ukhuwah..~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan