Bacaan Popular

Khamis, 21 Februari 2013

CCTV + Smartfon


Dengan perkembangan teknologi pada masa kini anda mampu memantau aktiviti di ruang pejabat atau rumah anda menerusi smartfon anda. Smartfon disini membawa maksud talipon mudah aleh yang boleh mengakses internet serta berkeupayaan mempamer video. Jikalau henfon anda mampu menonton video dari Youtube bermakna henfon anda mampu memantau keadaan dirumah anda.

Selain memantau keselamatan anak yang anda tinggalkan bersama pekerja asing dirumah anda, anda juga dapat memantau anak remaja anda yang membawa pulang buah hatinya. Mungkin ada babak yang anda tidak sanggup tonton yang telah dilakonkan oleh anak remaja anda atau isteri anda sendiri.

Perkhidmatan kami sedia berkhidmat bagi memasang kamera tersembunyi (jenis kecil) dirumah atau di pejabat anda. Dengan harga kawan-kawan anda mendapat beberapa perkara, antaranya;

1. Paparan yang anda tonton di dalam skrin henfon anda adalah siaran langsung atau LIVE.

2. Perakam tidak diletak didalam rumah atau pejabat anda, sebaliknya menerusi internet rakaman tersebut disimpan dalam server ditempat lain. Jadi anda tidak perlu risau kemungkinan kamera tersebut dijumpai dan pelaku memusnahkan perakam (recorder).

3. Rakaman boleh di main-semula pada bila-bila masa yang anda mahu.

4. Rakaman juga boleh diedit untuk mengambil sebahagian yang anda rasa perlu untuk dijadikan bukti untuk dimuat-naik semula ke dalam henfon anda.

3.  Siaran langsung 24 jam untuk tontonan anda sahaja.

Bagi menonton siaran tersebut anda perlu memiliki kata-kunci untuk anda sendiri. Tanpa kata-kunci anda tidak akan dapat menonton channel milik anda kerana setting yang kami buat hanya untuk tontonan anda sahaja. Keselamatan kata-kunci sama dengan keselamatan kad kredit anda.

Untuk ulang tonton anda boleh menontonnya melalui Laptop atau PC anda juga dengan syarat anda memasukkan kata-kunci serta jangan lupa logout.

Bagi memasang sistem ini dirumah atau pejabat anda harus ada sambungan tetap talian internet seperti Streamyx, Unifi, P1 atau yang seangkatan dengannya dan mestilah kekuatan sekurang-kurangnya 1 mbps. Jikalau kekuatan lebih dari 1 mbps lebih memudahkan kerja penghantaran data dari camera kepada server untuk dirakam dan gambar videonya lebih jelas dan bermutu tinggi.

Bagi sesiapa yang berminat boleh menghubungi 017 2432392, sms pun boleh.


Salam Ukhuwah..~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan